vineri, 8 aprilie 2011

Oana s-a impacat cu mama sa!

Noaptea trecuta Oana Zavoranu i-a daruit in direct Marioarei Zavoranu un buchet de flori si scuzele sale. Citind doar titlul am anticipat ca fiind o noua miscare de imagine, ca Oana realizeaza ca pierde public in scandalul cu Pepe,cum a pierdut si in scandalul cu mama sa si s-a gandit ca macar intr-o parte sa recastige simpatia oamenilor. Am crezut asta pana am urmarit imaginile si spre stupoarea mea, cele doua personaje aratau emotii sincere, nici macar sa ma gandesc ca ar juca teatru Oana nu pot, caci am vazut-o jucand si joaca mai prost de atat. Se stie ca atunci cand suferi ti-e dor de copilaria ta si de lipsa grijilor de adult si se pare ca si pe Oana a atins-o dorul si cum imaginea constanta a copilariei e umpluta de mama, cele doua s-au impacat! Concluzia? Oana chiar sufera si e sincera, sincera pana in minutul 12 al filmarii unde afirma despre sine ca e buna si inteleapta, o spune atat de sec incat nici ea nu o crede....dar asta e alta poveste pe care o vom dezbate alaturi de scuzele adresate lui Pepe intr-un nou filmulet!

Un comentariu:

  1. Ahihihihi, mi s-a scurs o lacrima in coltul ochiului...vrajeala de 2 lei, Oana n-a vb cu ma-sa de joi seara.

    RăspundețiȘtergere