luni, 4 aprilie 2011

Bianca Dragusanu logodita cu Cristea!!!

As fi inceput cu ea, caci e mai mondena decat Pepe si Oana la un loc insa datorita detronarii sale recente de cele doua cupluri necupluri de acum inainte, am decis sa ii iau in ordine. Sa revenim, Blonda lui Bote, fosta invitata a lui Mircea Radu,actuala asistenta a lui Capatos s-a logodit cu Printul Cristea! Pai puteam eu sa dorm la ora asta fara acest detaliu absolut semnificativ in viata mea? Nu, nu puteam, dovada o face faptul ca sunt inca treaza desi am aflat de ceva vreme! SOC! Nu-mi revin, Printul cumpara inel de doar 5000 de euro ? Cata nesimtire!!! Bianca a declarat ca s-au schimbat multe in viata ei si nu mai vrea sa ocupe prima pagina a ziarelor sau sa mai dea detalii presei si printre randuri ii scapa suma platita de Cristea pentru inel! Tipica ne-declaratie! Eu ma intreb totusi de unde stie cat costa? De indata ce a zis da, a intrebat cat costa sau a intrebat inainte dupa care a zis da? Unii isi spun adio si altii abia se iau...avem mondenitati citite care rescriu "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi"! Ce ne-am face fara ei? Simt ca o sa tot revin la fosta blonda,actuala satena!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu